Wyniki wyszukiwania dla frazy: wart milk

Liczba znalezionych wiadomości: 6

  • 2011-11-14 | Komentarze: 0

    Śmietana, której MU!sisz spróbować

    OSM Wart-Milk z Sieradza rozszerza portfolio produktów oferowanych pod marką MU! Niedawno dołączyły do nich wysokiej jakości śmietany.

  • 2011-08-09 | Komentarze: 0

    Serek Kanapkowy - nowy przepis na kanapkę

    Wydają się najbardziej pospolitym, a dla niektórych - zwłaszcza dla dzieci - najnudniejszym porannym daniem? Nic podobnego, jeżeli do przygotowania kanapek użyjemy Serka Kanapkowego. To kolejna nowość w ofercie OSM WART-MILK z Sieradza.

  • 2011-07-08 | Komentarze: 0

    Polacy na diecie lubią bakaliowe!

    Aż 94% osób, które są na diecie jada lody latem, a ponad połowa z nich robi to przynajmniej raz na tydzień. Ulubionym smakiem lodów osób na diecie jest bakaliowy. Aż 85% Polaków deklaruje, że dba o swoje zdrowie, a aż 47% osób, które uważają się za bardzo radosne jada lody latem codziennie lub przynajmniej kilka razy w tygodniu. To wynik prawie dwa razy lepszy niż wśród osób raczej smutnych – wynika z badań opinii społecznej przeprowadzonych na zlecenie marki Algida przez TNS OBOP.

  • 2011-07-05 | Komentarze: 0

    WART-MILK stawia na ekologię

    W połowie czerwca br. Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska WART- MILK z Sieradza otworzyła nowoczesną podczyszczalnię ścieków. To pierwszy tego typu, tak zaawansowany technologicznie obiekt w Polsce.

  • 2009-09-25 | Komentarze: 0

    Nowe czekoladowe propozycje Côte d’Or

    Côte d’Or – należąca do Kraft Foods marka luksusowej, belgijskiej czekolady, której premiera na polskim rynku odbyła się w styczniu tego roku, poszerza swoje portfolio. Już we wrześniu pojawią się nowe propozycje - egzotyczne połączenie ciemnej czekolady i marakui oraz ekskluzywne czekoladki Mini Sensations.

  • 2009-09-08 | Komentarze: 0

    Cadbury odrzucił wartą 10,2 mld funtów ofertę przejęcia przez amerykański koncern Kraft

    Jak podał Parkiet: Amerykański gigant spożywczy Kraft Foods zaoferował 10,2 mld funtów szterlingów (około 48 mld zł) za przejęcie mniejszego konkurenta Cadbury. Choć zarząd brytyjskiego producenta słodyczy – właściciela marki Wedel – odrzucił ofertę Amerykanów, ci nie zamierzają składać broni. Zapowiadają dalszą walkę o utworzenie „światowego potentata w branży przekąsek, słodyczy i dań gotowych”, którego przychody przekraczałyby 50 mld USD.

Strona 1 z 1
 1