Dodaj ofertę za darmo

Wyniki wyszukiwania dla frazy: nestle

Liczba znalezionych wiadomości: 32

  • 2011-11-14 | Komentarze: 0

    Marka Nestlé Nutrition wprowadza nowy wariant mleka modyfikowanego – Nestlé Junior dla dzieci po 2. roku życia

    W listopadzie 2011 roku Nestlé Nutrition wprowadza nowe mleko modyfikowane Nestlé Junior przeznaczone specjalnie dla maluchów, które ukończyły 2. rok życia. Nowe mleko zawiera aktywne kultury bifidobacterium lactis, które pomagają zwiększyć ilość dobrych bakterii we florze bakteryjnej jelit. Nie zawiera ono dodatku cukru krystalicznego, jedynie naturalnie występujące cukry, dzięki czemu ma naturalny smak i pomaga kształtować prawidłowe nawyki żywieniowe u rosnących maluchów.

  • 2011-09-05 | Komentarze: 0

    Nowość! Gofry mrożone Goffels od Kelloggs Polska.

    Firma Kelloggs Polska, wprowadza na rynek polski nowość – mrożone gofry marki GOFFELS. - już teraz prawdziwe belgijskie gofry mogą zagościć w każdym polskim domu. Wystarczy sięgnąć po nie do zamrażarki, umieścić w tosterze lub piekarniku i po chwili wyśmienite, świeżutkie i pachnące Gofry Goffels są gotowe, aby się nimi cieszyć z całą rodziną.

  • 2011-08-02 | Komentarze: 0

    Nestlé poszerza realizację Cocoa Planu o Indonezję

    Firma Nestlé poszerzyła zasięg Cocoa Plan o rynek indonezyjski. Celem realizowanego projektu jest usprawnianie łańcucha dostaw kakao, podnoszenie jakości i wydajności jego upraw oraz poprawa warunków życia uprawiających je społeczności. Do końca 2015 roku planem zostanie objętych 10 tysięcy indonezyjskich rolników, a przewidywany wzrost produkcji kakao w tym kraju powinien sięgnąć 30%.

  • 2011-07-15 | Komentarze: 0

    Nowe kaszki mleczno-ryżowe „Dobranoc” od Nestlé na pożywną kolację dla malucha

    Od lipca na rynku dostępna jest zupełnie nowa linia Kaszek mleczno-ryżowych Nestlé „Dobranoc”. Nowe Kaszki to wyjątkowa propozycja na wieczorny, pożywny posiłek dla maluchów, które skończyły 4. i 6. miesiąc życia. Dzięki zawartości węglowodanów, zapewniają one sytość dziecku.

  • 2011-05-05 | Komentarze: 0

    Wiosną jedz smacznie i zdrowo!

    Już w maju, Polacy będą mogli zadbać o swoje zdrowie, samopoczucie i zbilansowaną dietę razem z firmą Nestlé. 5 maja ruszya IV edycja ogólnopolskiej akcji „Jedz smacznie i zdrowo” organizowana we współpracy z Tesco. W ciągu trzech lat tysiące Polaków przekonały się, że zbilansowana dieta to nie tylko liść sałaty i dwie marchewki a prawidłowe odżywianie nie oznacza rezygnacji z ulubionych produktów.

  • 2011-04-18 | Komentarze: 0

    Nowy Dyrektor Sprzedaży w Martin Braun

    Robert Sokół objął stanowisko Dyrektora Sprzedaży i Marketingu w Martin Braun. Odpowiedzialny będzie za rozwój nowych kanałów sprzedaży, realizację strategii rozwoju w Polsce oraz zarządzanie siłami sprzedaży.

  • 2010-08-26 | Komentarze: 0

    Jesień pod znakiem zdrowej i smacznej diety, czyli IV edycja ogólnopolskiej akcji „Jedz smacznie i zdrowo”

    22 września rusza jesienna edycja ogólnopolskiej kampanii „Jedz smacznie i zdrowo”, prowadzonej przez firmę Nestlé. W ramach akcji, odwiedzający wybrane sklepy sieci Carrefour w całej Polsce, będą mogli skorzystać z konsultacji dietetycznych i wziąć udział w degustacji produktów, a także otrzymać broszury z przepisami oraz wziąć udział w konkursie konsumenckim. Akcja potrwa do 4 października br.

  • 2010-07-20 | Komentarze: 0

    Letnia edycja ogólnopolskiej akcji „Jedz smacznie i zdrowo” dobiegła końca

    Bezpłatne konsultacje z dietetykiem, przewodnik po zasadach zdrowego żywienia, degustacje produktów oraz konkurs sms dla konsumentów – to elementy zakończonej w czerwcu, letniej edycji kampanii edukacyjnej „Jedz smacznie i zdrowo” prowadzonej przez Nestlé w hipermarketach Tesco. Już od trzech lat kampania zwraca uwagę Polaków na potrzebę zdrowego odżywiania się i komponowania zbilansowanej diety dla całej rodziny.

  • 2010-06-08 | Komentarze: 0

    Ruszyła III edycja ogólnopolskiej kampanii „Jedz smacznie i zdrowo”

    2 czerwca rozpoczęła się III edycja ogólnopolskiej kampanii „Jedz smacznie i zdrowo” prowadzona przez firmę Nestlé w sieci sklepów Tesco. Jej celem jest edukacja Polaków w zakresie zdrowego odżywiania i komponowania zbilansowanej diety. Akcja potrwa do 16 czerwca br. w ponad 100 lokalizacjach w kraju.

  • 2010-05-21 | Komentarze: 0

    Wycofanie z rynku specjalistycznego asortymentu kawy rozpuszczalnej w słoikach 100g

    Dnia 20 maja 2010 r. firma Nestlé Polska S.A. ogłosiła dobrowolną akcję wycofania z rynku asortymentu kaw rozpuszczalnych Alta Rica, Cap Colombie oraz Espresso, które należą do specjalistycznego segmentu marki Nescafé. W 95% dotyczy to rynków europejskich, ale w niewielkim procencie również krajów spoza Europy.

Strona 1 z 4
 1  2  3  4   następna »