Dodaj ofertę za darmo

Wyniki wyszukiwania dla frazy: napoje niegazowane

Liczba znalezionych wiadomości: 13

  • 2011-07-12 | Komentarze: 0

    Nowe, orzeźwiające kombinacje owocowe Cappy

    Firmy z systemu Coca-Cola w Polsce wprowadziły na rynek nowe smaki napojów owocowych Cappy jabłkowo-miętowy z trawą cytrynową oraz Cappy grejpfrutowo-jabłkowy z kaktusem. Wraz z pojawieniem się nowych smaków, zmianom uległo także opakowanie.

  • 2011-05-24 | Komentarze: 0

    Nowe smaki niegazowanych napojów marki Hellena

    Hellena poszerzyła ofertę 2 – litrowych napojów niegazowanych o dwa nowe produkty. Czerwona porzeczka-agrest oraz Brzoskwinia-morela to jedyne takie połączenia smaków na rynku. Produkty są już dostępne w sprzedaży.

  • 2011-02-11 | Komentarze: 0

    Rola internetu w zakupach soków i napojów

    Raport z badania przeprowadzonego dla IAB przez PBI wskazuje, że dla Internautów odpowiedzialnych za zakup napojów internet jest jednym z podstawowych źródeł informacji na temat tej kategorii produktowej. Połowa z nich najchętniej poszukuje w sieci informacji na temat kawy oraz soków owocowych i warzywnych.

  • 2010-06-10 | Komentarze: 0

    Nowa Hellena Perfect Multiwitamina

    Multiwitamina to smak znajdujący się w czołówce 10. ulubionych smaków polskich konsumentów. Od tego sezonu Hellena rozszerzyła swoje portfolio owocowych napojów niegazowanych Perfect właśnie o Multiwitaminę.

  • 2010-05-10 | Komentarze: 0

    Hellena ruszyła z kampanią telewizyjną ! „Gdy pijesz Hellenę świat daje Ci znak, że to jest Twój czas”

    3 maja br. marka Hellena wystartowała z wielką kampanią telewizyjną. To największe dotychczasowe przedsięwzięcie reklamowe realizowane dla marki Hellena. Dynamiczny spot przedstawia ludzi różnych pokoleń, których łączy jedno – napoje Hellena.

  • 2010-04-23 | Komentarze: 0

    Nowa Hellena Perfect Gruszka

    Marka Hellena rozszerzyła portfolio napojów niegazowanych Perfect o nowy smak. Na sklepowych półkach pojawiła się Hellena Perfect Gruszka.

  • 2009-12-09 | Komentarze: 0

    Kawa i herbata w gazetkach promocyjnych sieci handlowych

    Wiodący producenci nie oszczędzają na promocjach. Kawa znajduje się wśród pięciu kategorii FMCG, które są najczęściej reklamowane w bezpłatnych gazetkach promocyjnych sieci handlowych. Z kolei herbata plasuje się dopiero na 19. miejscu tego zestawienia. Reklamy kawy pojawiają się najczęściej w gazetkach hurtowni cash&carry i supermarketów. Herbatę zaś spotkać można przede wszystkim w wydawnictwach sygnowanych logo super- i hipermarketów.

  • 2009-09-23 | Komentarze: 0

    Nowość od Agros Nova: napoje MINERADO bez dodatku cukru

    Agros Nova wprowadza do sprzedaży kolejną linię produktów bez dodatku cukru oraz innych substancji słodzących. Po sokach Fortuny i Pysia w ofercie producenta pojawiły się napoje pod dobrze znaną, odświeżoną marką MINERADO.

  • 2008-12-09 | Komentarze: 0

    Międzynarodowe targi żywności i napojów WINTER FANCY FOOD SHOW’ 2009

    Centrum Informacji Gospodarczej w Warszawie zaprasza do udziału w kolejnej, 34. edycji międzynarodowych targów żywności i napojów WINTER FANCY FOOD SHOW’2009.

  • 2008-12-09 | Komentarze: 0

    WINTER FANCY FOOD SHOW’ 2009

    18-20.01.2009r., Moscone Center, San Francisco, USA

Strona 1 z 2
 1  2   następna »