Dodaj ofertę za darmo

Wyniki wyszukiwania dla frazy: kotlin

Liczba znalezionych wiadomości: 11

  • 2011-09-14 | Komentarze: 0

    Nowy Tarczyn przecierowy

    W ofercie znanej i lubianej marki Tarczyn, która towarzyszy polskim konsumentom niezmiennie od 34 lat i jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek, pojawiły się trzy nowe smaki, o gładkiej, przecierowej konsystencji

  • 2011-08-22 | Komentarze: 0

    Nowe napoje Pysia

    Do oferty popularnej dziecięcej marki PYSIO (Agros-Nova) po raz pierwszy dołączają produkty nieprzecierowe - orzeźwiające napoje owocowe, o lekkiej konsystencji, które doskonale zaspokoją pragnienie młodych konsumentów, w trzech smakach:

  • 2011-05-19 | Komentarze: 0

    Zostań gwiazdą! KOTLIN promuje nowe ketchupy w Internecie

    W Internecie wystartowała interaktywna kampania nowych ketchupów: rosyjskiego oraz czosnkowego, które – w ramach limitowanej edycji – poszerzyły ofertę marki KOTLIN (Agros-Nova) przed sezonem grillowym. Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o nowych produktach oraz zachęcenie do ich spróbowania.

  • 2011-04-04 | Komentarze: 0

    „Produkt Roku. Wybór konsumentów” dla ketchupów KOTLIN (Agros-Nova)

    Ketchupy marki KOTLIN (Agros-Nova): amerykański oraz polski o smaku pomidorów malinowych, które zostały wprowadzone do sprzedaży w ubiegłym roku, zostały uhonorowane tytułem „Produkt Roku – Innowacja 2011. Wybór Konsumentów”.

  • 2011-03-30 | Komentarze: 0

    Czosnkowy i rosyjski - nowe ketchupy marki Kotlin

    Przed wiosennym sezonem grillowym Agros-Nova, właściciel marek Kotlin i Włocławek i aktualny lider rynku ketchupów w Polsce, prowadza do dwa sprzedaży dwa nowe ketchupy Kotlin, w wersji limitowanej:

  • 2011-03-25 | Komentarze: 0

    Agros-Nova nagrodzona medalem Dobry Produkt 2010 za ketchupy Kotlin

    Ketchupy marki KOTLIN (Agros-Nova) zostały uhonorowane tytułem i medalem „Dobry Produkt 2010. Wybór Konsumentów”.

  • 2011-01-19 | Komentarze: 0

    Agros Nova reklamuje koncentrat Łowicz w nowym opakowaniu

    30-sekundowy spot promuje zalety nowego opakowania koncentratu, które - według analiz producenta - będą budowały przewagę konkurencyjną produktów Łowicza na rynku.

  • 2010-04-22 | Komentarze: 0

    AGROS NOVA sprzedaje markę SORELLA

    Agros Nova podpisała dziś z firmą Pamapol umowę sprzedaży marki dżemowej Sorella. Poza prawami do znaku towarowego, projektów etykiet i opakowań dżemów oraz wzoru przemysłowego, transakcja obejmuje również nabycie przez Pamapol dwóch linii produkcyjnych do wytwarzania dżemów.

  • 2010-03-08 | Komentarze: 1

    Wyniki VI edycji Produkt Roku

    Znane są już wyniki najbardziej prestiżowego badania konsumentów w Polsce. 4 marca br. podczas uroczystej gali w Teatrze Kamienica, w Warszawie ogłoszono wyniki konkursu Produkt Roku. Laureatami zostały najbardziej cenione przez Polaków produkty codziennego użytku. Wyniki konkursu opracowano na podstawie, ogólnopolskich badań konsumenckich przeprowadzonych przez TNS OBOP.

  • 2009-12-21 | Komentarze: 0

    Piątnica jedną z najmocniejszych polskich marek spożywczych

    Piątnica została uznana za jedną z najmocniejszych i najbardziej wartościowych marek sektora spożywczego w tegorocznym rankingu dziennika „Rzeczpospolita”. Wartość marki wzrosła w stosunku do ubiegłego roku o 25%.

Strona 1 z 2
 1  2   następna »