Dodaj ofertę za darmo

Wyniki wyszukiwania dla frazy: coca cola

Liczba znalezionych wiadomości: 42

  • 2011-11-14 | Komentarze: 0

    Coca-Cola Europe z zadowoleniem przyjmuje zgodę Komisji Europejskiej na stosowanie glikozydów stewiolowych w charakterze słodzika

    Firma Coca-Cola Europe z zadowoleniem przyjęła decyzję Komisji Europejskiej o dopuszczeniu glikozydów stewiolowych („stewii”) do stosowania w charakterze słodzika w produktach spożywczych i napojach. Dzięki tej decyzji firma będzie mogła oferować swoim klientom większy wybór napojów o obniżonej kaloryczności.

  • 2011-11-02 | Komentarze: 0

    Coca-Cola vs. Pepsi - kto wygra?

    Coca-Cola i Pepsi medialnie idą łeb w łeb. W ciągu ostatnich dwóch miesięcy wyniki popularności haseł Coca-cola i Pepsi były bardzo zbliżone. Różnica wynosiła jedynie 4%.

  • 2011-10-07 | Komentarze: 0

    Delecta Top Marką 2011 w rankingu „Press”

    Delecta została wiceliderem zestawienia najczęściej wymienianych w mediach marek spożywczych w ostatnim roku. To czwarty rok obecności marki w czołówce rankingu i drugi raz z rzędu na obronionej, drugiej pozycji.

  • 2011-07-12 | Komentarze: 0

    Nowe, orzeźwiające kombinacje owocowe Cappy

    Firmy z systemu Coca-Cola w Polsce wprowadziły na rynek nowe smaki napojów owocowych Cappy jabłkowo-miętowy z trawą cytrynową oraz Cappy grejpfrutowo-jabłkowy z kaktusem. Wraz z pojawieniem się nowych smaków, zmianom uległo także opakowanie.

  • 2011-05-04 | Komentarze: 0

    125 lat radości i orzeźwienia - Coca-Cola świętuje swoje urodziny

    Dokładnie 8 maja tego roku mija 125 lat, odkąd Coca-Cola - jedna z najbardziej znanych marek świata – orzeźwia świat.

  • 2010-11-19 | Komentarze: 0

    Cappy Całe Jabłko

    Marka Cappy wprowadza kolejną innowację Cappy Całe Jabłko to więcej niż sok i z powodzeniem zastępuje porcję owoców, bo jest najbliższe zjedzeniu całego jabłka.

  • 2010-11-08 | Komentarze: 0

    Rusza nowa świąteczna kampania Coca-Cola

    Dzisiaj rusza nowa świąteczna kampania reklamowa marki Coca-Cola. Kampania nawiązuje do ikonicznych symboli marki, takich jak Święty Mikołaj, świąteczne ciężarówki, konturowa butelka Coca-Cola czy miś polarny. W spocie została wykorzystana nowa piosenka, którą wykonuje zespół Train, zdobywca nagrody Grammy. Kampania prowadzona jest równolegle na blisko 90 rynkach na całym świecie.

  • 2010-11-05 | Komentarze: 0

    „Polak potrafi” - świat chyli czoła przed polskim konceptem

    Najpełniejsze potwierdzenie naszej innowacyjności – tymi słowami Jerzy Nowotarski, Naczelny Dyrektor, wyraził satysfakcję z nagrodzenia prekursorskiego produktu jego firmy przez grono międzynarodowych ekspertów.

  • 2010-10-29 | Komentarze: 0

    Wizyta królowej brytyjskiej w zakładzie produkcyjnym Coca-Cola Hellenic potwierdza sukces tej inwestycji

    Jej Wysokość Królowa Elżbieta II w towarzystwie księcia Edynburga 22 października br. odwiedziła nową fabrykę Coca-Cola Hellenic w hrabstwie Antrim w Irlandii Północnej i dokonała oficjalnego otwarcia nowego centrum dla zwiedzających.

  • 2010-10-08 | Komentarze: 0

    Delecta Top Marką 2010 w rankingu „Press” - trzeci rok z rzędu w pierwszej piątce

    Delecta uplasowała się na drugiej pozycji najczęściej opisywanych w mediach marek spożywczych w ubiegłym roku. To już trzeci rok obecności marki w czołowej piątce rankingu Top Marka, ogłaszanego przez magazyn „Press”.

Strona 1 z 5
 1  2  3  4  5   następna »