Dodaj ofertę za darmo

Wyniki wyszukiwania dla frazy: cisowianka

Liczba znalezionych wiadomości: 20

  • 2012-06-01 | Komentarze: 0

    Superbrands Polska dla MOKATE

    Tegoroczni laureaci zostali wyłonieni głosami członków Rady Marek – 39 czołowych polskich ekspertów w dziedzinie brandingu, marketingu i reklamy – oraz grupy 2700 osób, które wzięły udział w badaniu konsumenckim. The Superbrands Ltd. to międzynarodowa organizacja nagradzająca sukcesy marek, które wypracowały najmocniejszą pozycję w swojej branży.Przemysł spożywczy w gronie tegorocznych laureatów reprezentuje poza Mokate, producent wyrobów mlecznych Mlekovita, wody mineralne: Muszynianka i Cisowianka; w grupie napojów alkoholowych po czwartą w historii marki statuetkę sięgnęło piwo Żywiec.

  • 2011-11-30 | Komentarze: 0

    Woda w puszce - już wkrótce także w Polsce!

    Woda stała się już nieodłącznym elementem stylu życia. Konsumenci poszukują więc opakowań, które będą w stanie sprostać ich różnorodnym potrzebom. Obecnie na polskim rynku dostępna jest woda w opakowaniach PET, a także w butelkach szklanych, która oferowana jest głównie w hotelach i restauracjach. Woda w puszce stanowić będzie w Polsce zupełną nowość. Pierwszą na polskim rynku wodą w puszce będzie lekko gazowana Cisowianka Perlage. Będzie także to jedyna, oprócz słynnej Perrier, europejska woda dostępna w takim opakowaniu

  • 2011-10-04 | Komentarze: 0

    Cisowianka zwyciężyła w teście na najsmaczniejszą wodę butelkowaną

    Cisowianka jest najsmaczniejsza! Taki werdykt wydało jury złożone z przedstawicieli redakcji miesięcznika „Logo”. Spośród dziesięciu różnych wód, wśród których znalazła się także jedna z najdroższych wód świata, jednogłośnie wybrano właśnie Cisowiankę.

  • 2011-08-29 | Komentarze: 0

    Nowa szklana butelka wody Cisowianka PERLAGE

    Pierwsze szklane opakowania wody mineralnej Cisowianka PERLAGE i CLASSIQUE zjechały właśnie z linii butelkującej w Nałęczowie Zdroju. Designerski kształt sprawia, że butelka idealnie komponuje się z porcelaną na stołach – zarówno w nowoczesnej, jak i tradycyjnej stylizacji. Obydwie wody na rynku dostępne będą w pojemności 0,3 i 0,7 litra.

  • 2011-05-12 | Komentarze: 0

    Cisowianka Classique z nagrodą Superior Taste.

    Ponad setka szefów kuchni, ekspertów kulinarnych i sommelierów wody z różnych krajów uznało smak niegazowanej Cisowianki Classique za wyjątkowy. To już druga nagroda Superior Taste przyznana Cisowiance.

  • 2011-04-04 | Komentarze: 0

    Superbrand raz jeszcze dla Cisowianki!

    Statuetki Superbrands rozdane! Prestiżowa nagroda dla marek, które osiągnęły najlepszą reputację w swojej branży w Polsce po raz kolejny trafiła do Cisowianki.

  • 2011-04-01 | Komentarze: 0

    Apetyczne supermarki

    27 marca 2011: Już po raz piąty grono ekspertów skupionych w Radzie Marek programu Superbrands wyłoniło najsilniejsze marki na polskim rynku. Tytuł i złote statuetki w kategorii "Produkty spożywcze" trafiły w ręce przedstawicieli marek E. Wedel i Vegeta, statusem Superbrand w kategorii "Napoje" cieszyć się będzie Cisowianka, a w kategorii "Alkohole" - Centrum Wina.

  • 2010-12-08 | Komentarze: 0

    Cisowianka oficjalną wodą piłkarskiej Reprezentacji Polski!

    Woda mineralna Cisowianka została oficjalną wodą piłkarskiej Reprezentacji Polski. Piłkarze będą pić Cisowiankę podczas przygotowań do Euro 2012 oraz w trakcie samych Mistrzostw. Polska woda będzie im towarzyszyć podczas meczów i treningów.

  • 2010-05-24 | Komentarze: 0

    Wybitny smak Cisowianki Perlage

    Cisowianka Perlage po raz kolejny została doceniona przez znawców. Tym razem polską wodę smakowało aż 120 uznanych szefów kuchni i sommelierów zrzeszonych w najsłynniejszych europejskich stowarzyszeniach kulinarnych. W wyniku przeprowadzonych testów przyznano Cisowiance Perlage prestiżową nagrodę Superior Taste.

  • 2010-05-04 | Komentarze: 0

    2 Forum Polskiego Produktu: Polacy wskazali wizytówki wśród naszych marek – wyniki badań TNS OBOP

    Budowa silnych polskich marek, synergiczne korzyści płynące ze współpracy polskich przedsiębiorców, wpływ firm na rozwój regionów i regionów na rozwój firm, a także szanse dla polskich firm za granicą to główne tematy poruszane podczas 2 Forum Polskiego Produktu, które odbyło się 26 kwietnia w Krakowie. Na Forum zaprezentowano także wyniki badań TNS OBOP dotyczących polskich marek, które uważamy za nasz powód do dumy. 43 z nich wyróżniono tytułem Wizytówki Polski 2010.

Strona 1 z 2
 1  2   następna »