Wyniki wyszukiwania dla frazy: Rodzi

Liczba znalezionych wiadomości: 398

  • 2019-03-18 | Komentarze: 0

    Akademickie 5 minut na obiad

    Gulasz z parówek, makaron z cukrem, czy dowolne połączenie składników, które zostały w lodówce – o kulinarnych wyczynach studentów od zawsze krążyły legendy. Wiele wskazuje na to, że te wątki już wkrótce znikną z barwnych opowieści o akademickim życiu. Studentom nie przybyło wprawdzie czasu na gotowanie, nie zaczęli też częściej odwiedzać restauracji. Przywiązują jednak większą wagę do dobrego odżywiania i zyskali sprzymierzeńców w walce z pędzącym czasem.

  • 2013-05-27 | Komentarze: 0

    Instytut Chemii Nadużywanej uświadomił 6 000 konsumentów

    Zakończono realizację informacyjno-edukacyjnego projektu, poświęconego dodatkom do żywności. Instytut Chemii Nadużywanej odwiedził pasaże handlowe największych polskich miast: Warszawy, Poznania, Gdańska, Krakowa oraz Wrocławia. Interaktywną ekspozycję odwiedziło ponad 6 000 osób. Akcja odbywała się w weekendy i trwała od 12 kwietnia do 19 maja br.

  • 2013-04-17 | Komentarze: 0

    Weekend pełen atrakcji z Targami Regionalia i Agroturystyka

    Targi Regionalia i Agroturystyka organizowane w dniach 19-21 kwietnia w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.

  • 2013-04-10 | Komentarze: 0

    Golonka pieczona ZM Pekpol – nowe proste i szybkie danie

    Zakłady Mięsne „Pekpol Ostrołęka” S.A. wprowadzają na rynek nowy produkt - golonkę pieczoną. Jest to proste rozwiązanie na szybki obiad czy kolację.

  • 2013-03-14 | Komentarze: 0

    "Lubię domowe ciasto, a Ty"? - czyli Wielkanocna kampania Palmy z Murzynkiem.

    Spółka Bielmar promuje Palmę z Murzynkiem. Do końca marca br. potrwa kampanię o charakterze wizerunkowym pod hasłem "Lubię domowe ciasto, a Ty?". Zaplanowano reklamy w telewizji, prasie oraz kulinarnych i kobiecych serwisach internetowych.

  • 2013-02-26 | Komentarze: 0

    „Babeczki Nadziane nagrodami” w kampanii reklamowej Delecty

    Przez 6 tygodni, do końca marca br., potrwa silna kampania reklamowa, wspierająca sprzedaż Babeczek Nadzianych Delecta. Kompleksowe działania, komunikujące loterię SMS pod hasłem „Babeczki Nadziane nagrodami”, obejmą prasę, telewizję, VOD oraz Internet.

  • 2012-11-05 | Komentarze: 0

    Obiadowy bon ton

    Spotkania przy stole są coraz częściej, okazjonalne, a zarazem oficjalne i nierzadko stresujące. Brak obycia i nieumiejętność zachowania przy stole mogą okazać się bardzo niezręczne. Zdarza się, iż są nawet w stanie przyczynić się do zaprzepaszczenia szansy na towarzyski bądź zawodowy sukces. Podpowiadamy jak zadbać o oprawę dania, ułożyć sztućce i odpowiednio podejmować gości podczas wykwintnego obiadu, aby ten był nie tylko smaczny, ale również elegancki i komfortowy.

  • 2012-05-24 | Komentarze: 0

    Jeże znowu podglądają ludzi w reklamie Delecty. Wystartowała kampania Galaretek na szybko!

    Wystartowała silna kampania produktowa nowych Galaretek na szybko! z portfolio marki Delecta. Koncentrację działań reklamowych zaplanowano w okresie od połowy maja do końca lipca br. w telewizji, VOD, prasie kobiecej i Internecie.

  • 2012-05-24 | Komentarze: 0

    Duża Beza Delecta – pierwsza na rynku beza do samodzielnego wypieku

    Delecta rozbudowuje linię ciast Rodzinna Porcja, wprowadzając do oferty nowy produkt - Dużą Bezę. To pierwsze i jedyne tego rodzaju ciasto bezowe w formule do samodzielnego wypieku, dostępne na naszym rynku. Rekomendacja sprzedaży w sezonie owocowym gwarantuje wysoką rotację na półce.

  • 2012-04-26 | Komentarze: 0

    Nowość: Bajkowy popcorn od Bakalland i Disney

    Duża sala, ogromny ekran i fascynująca jakość dźwięku – wizyta w kinie to wielkie wydarzenie dla każdego dziecka. Jest jednak jeszcze jedna rzecz, która sprawia, że seans filmowy staje się dla naszych pociech fantastyczną zabawą. Mowa oczywiście o prażonej kukurydzy – nieodłącznym elemencie przeżywania filmowych emocji.

Strona 1 z 40
 1  2  3  4  5  6  ...  40   następna »