Dodaj ofertę za darmo

Wyniki wyszukiwania dla frazy: Carlsberg

Liczba znalezionych wiadomości: 15

  • 2011-05-09 | Komentarze: 0

    EKO AKCJA – szkła segregacja

    36 tysięcy sadzonek iglaków i ponad milion zielonych punktów Clubcard czeka na klientów, którzy w najbliższy weekend wezmą udział w ekologicznej akcji zorganizowanej przez Tesco i Carlsberg Polska.

  • 2010-07-02 | Komentarze: 0

    ZADBAJ O ŚRODOWISKO - ekologiczna akcja edukacyjna Carlsberga – sponsora Seven Festivalu Music & More w Węgorzewie

    Carlsberg - w ramach swoich działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu – organizuje podczas Seven Festival Music & More w Węgorzewie, odbywającego się w dniach 8-11 lipca, ekologiczną akcję edukacyjną. Firma przygotowała EKOprogram "Zadbaj o środowisko", którego celem jest uwrażliwienie na dbałość o otoczenie i czystość terenów, w szczególności zielonych, rekreacyjnych.

  • 2010-05-07 | Komentarze: 0

    Bosman Niepasteryzowany - ogólnopolski medalista ze szczecińskich browarów znów na rynku

    Marka Bosman, z portfela Carlsberg Polska przygotowała na nadchodzący sezon wiosenno-letni unikalne, świeże piwo, warzone według tradycyjnych metod - Bosmana Niepasteryzowanego. To limitowana edycja złocistego trunku z Browaru Szczecin, która już po raz drugi zagości w województwie zachodniopomorskim.

  • 2010-01-18 | Komentarze: 0

    Program „Zielone Biuro” Carlsberg Polska wyróżniony przez fundację partnerstwo dla środowiska

    Carlsberg Polska otrzymała wyróżnienie od Kapituły Fundacji Partnerstwo dla Środowiska za program „Zielone Biuro”. Certyfikat potwierdza wkład firmy w minimalizowanie wpływu działalności biurowej na środowisko. Program ten doskonale wpisuje się w globalną strategię Społecznej Odpowiedzialności Biznesu Grupy Carlsberg.

  • 2009-12-17 | Komentarze: 0

    Mocne filmowe wieczory w Polsacie - Okocim Premium Mocne

    Marka Okocim Premium Mocne, z portfela Carlsberg Polska rozpoczęła sponsoring cyklów filmowych na Polsacie: poniedziałkowego „Megahitu” i „Mocnych czwartków”, w ramach akcji „Na Mocne Filmowe Wieczory”. Okocim Premium Mocne będzie obecny na antenie Polsatu do końca lutego. Wkrótce Okocim Premium Mocne uruchomi także specjalną witrynę internetową dla fanów kina akcji.

  • 2009-12-17 | Komentarze: 0

    Działania Carlsberg Polska w zakresie poszanowania energii i ochrony klimatu

    Z okazji szczytu klimatycznego COP 15 duński Carlsberg za pośrednictwem założonych przez siebie fundacji włączył się w szereg inicjatyw związanych z energią i klimatem, przyznając m.in. stypendia naukowe oraz dotacje celowe. Carlsberg Polska, korzystając z doświadczeń i wzorców międzynarodowej Grupy Carlsberg, w poczuciu silnej odpowiedzialności podejmuje od lat wiele działań na rzecz ochrony środowiska i dbałości o otoczenie. Koszty dotychczasowych inwestycji wyniosły ponad 20 mln zł.

  • 2009-12-14 | Komentarze: 0

    Dojrzały smak piwa - Harnaś mocne w najnowszej kampanii

    Ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa marki Harnaś Mocne z portfela Carlsberg Polska. Kampania prowadzona jest na antenie największych stacji telewizyjnych. Najnowsza kreacja podkreśla jakość i dojrzałość smaku piwa Harnaś Mocne.

  • 2009-12-07 | Komentarze: 0

    Kasztelan ubrany na sportowo - herbem Anwilu Włocławek i Wisły Płock

    Marka Kasztelan, z portfela Carlsberg Polska przygotowała dla fanów i kibiców szczypiornistów Wisły Płock oraz koszykarzy Anwilu Włocławek limitowane opakowania piwa - 0,5l puszki Kasztelana Jasne Pełne z klubowymi herbami. Jednocześnie rusza akcja promocyjna Kasztelana, w ramach której do wygrania są unikalne podkładki pod piwo, z wizerunkiem zawodników klubów i trenera, oraz specjalne szklanki i szaliki, sygnowane herbami klubów i logo ich wieloletniego sponsora – marki Kasztelan.

  • 2009-11-26 | Komentarze: 0

    Carlsberg Polska zdobywcą wyróżnienia Panteonu Polskiej Ekologii

    Firma Carlsberg Polska otrzymała wyróżnienie w prestiżowym konkursie „Panteon Polskiej Ekologii” w kategorii przedsiębiorstwo, za duży wkład w proekologiczne modernizacje poszczególnych browarów, aktywną współpracę w branży piwowarskiej na rzecz ochrony środowiska oraz edukację ekologiczną pracowników i konsumentów. Dzisiaj odbyło się wręczenie nagród w Poznaniu podczas Międzynarodowych Targów Ekologicznych POLEKO '2009. Działania ekologiczne stanowią istotny element odpowiedzialnej polityki firmy, docenianej przez branżowe organizacje, o czym świadczy fakt, iż to już trzecia nagroda przyznana w tym roku za prośrodowiskową aktywność firmy Carlsberg Polska.

  • 2009-11-10 | Komentarze: 0

    Tradycyjny Okocim Porter w nowym stylu

    Marka Okocim, z portfela Carlsberg Polska, przygotowała dla prawdziwych smakoszy piwa koneserski wariant o długiej tradycji – Okocim Porter. Wielokrotnie nagradzany na polskich i międzynarodowych konkursach - Okocim Porter - już w listopadzie 2009 pojawi się na ogólnopolskim rynku w nowej oprawie, spójnej z pozostałymi wariantami marki.

Strona 1 z 2
 1  2   następna »